برگزیده ها
1400/6/30 سه‌شنبه
بیانیه شورای بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور استان تهران به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس
بیانیه شورای بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور استان تهران به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، شورای بسیج کارکنان دانشگاه پیام نور استان تهران به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس بیانه ای صادر کرد.
در متن این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت أَقدامَکُم»؛
   
سلام خداوند بر شهیدان راه حق که حافظه تاریخ پر افتخار این سرزمین، هیچگاه بزرگی روح مقدسشان را فراموش نخواهد کرد. دوران هشت سال دفاع مقدس، تداعی‌کننده استواری جان بر کفانی است که با فرهنگ عاشورایی خود مقابل رژیم بعث ، استکبار و امریالیسم جهانی و هم‌ پیمانانشان ایستادند و با دست‌های خالی، اما با تکیه برفرمان رهبری حضرت امام (ره) به دنیا نشان دادند که آزادگی و سربلندی در گرو ایستادگی است.
دشمنان انقلاب اسلامی جنگی را برای خاموشی این نظام و نابودی استقلال و عزت ملت شریف ایران و تجزیه و تضعیف کشور برنامه‌ریزی کرده بودند،که با الطاف خداوند به سد مستحکم و ایستادگی مردم و رزمندگان عاشورایی این سرزمین برخوردکرد.و شکست خورد.
با گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، بازنشر و تبیین ارزش‌های آن و گنجینه‌های ارزشمندش را نیاز همیشگی کشور و ضامن زنده ماندن روح مقاومت و سلحشوری و در عین حال هوشمندی و بصیرت مردم نسبت به توطئه های دشمنان می دانیم. تجربیات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس، قدرت دفاعی و بازدارنده و آمادگی‌های همه جانبه نیروهای مسلح، مانع غافلگیری راهبردی کشور در برابر تهدیدهای دشمن است و در شرایط حساس کنونی، اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در عرصه های مختلف به ویژه در صحنه نبرد با جنگ اقتصادی، رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن و در شرایط امروز مبارزه با کرونا، نابودی این ویروس منحوس  مورد تأکید ماست و به یاری خداوند متعال، بهره مندی از همان آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و تکیه بر ظرفیت های داخلی در همه بخش‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی، ضامن پیشرفت جهش به سمت آینده درخشان ایران اسلامی خواهد بود.
شورای بسیح کارکنان  دانشگاه پیام نور استان تهران ، هفته  دفاع مقدس را محضر شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و مدافعان حرم بویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز همچنین شهدای سلامت و خانواده های معظم آنان ، همینطور همکاران جامعه داشگاهی تبریک و تهنیت عرض نموده و همگان را به درس‌آموزی از عزت‌آفرینی و افتخارات و دست آوردهای این حماسه عظیم فرا می‌خواند و با تاکید بر ترویج و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از فرهنگ ناب عاشورای حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) است، توفیق و سربلندی ملت بزرگ ایران در تداوم حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می‌ نماید.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر