اخبار
1400/6/28 یکشنبه
مسئولین دانشگاه «پای صحبت دانشجو»
اولین گفتگوی ویژه با عنوان «پای صحبت دانشجو» با حضور معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران و مدیران گروه های آموزشی و دانشجویان رشته های مدیریت استان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ همزمان با آغاز نیمسال تحصیلی جدید برای بررسی مسایل دانشجویان رشته های مدیریت جلسه پرسش و پاسخ با عنوان «پای صحبت دانشجو» با حضور دکتر احسان احدمطلقی؛ معاون آموزشی دانشگاه پیام نور استان تهران، دکتر میرزا حسن حسینی؛ مدیرگروه رشته مدیریت بازرگانی و دکتر علی‌اکبر احمدی؛ مدیر گروه رشته مدیریت فناوری و دانشجویان برگزار شد.
اولین نشست آموزشی «پای صحبت دانشجو» به صورت مجازی، همزمان در سامانه lms و لایو زنده اینستاگرام با طرح آزاد موضوعات و مشکلات از سوی دانشجو برگزار شد.
دانشجویان حاضر در سامانه lms و لایو زنده مسائل و موضوعات خود را مطرح نمودند و دکتر میرزا حسن حسینی؛ مدیرگروه رشته مدیریت بازرگانی و دکتر علی‌اکبر احمدی؛ مدیر گروه رشته مدیریت فناوری و یا معاون آموزشی دانشگاه به موارد مطرح شده پاسخ دادند.
این اولین جلسه ای بود که مدیران گروه های آموزشی یک رشته پای صحبت دانشجویان آن رشته نشستند و بیشتر از قبل به دغدغه‌ها و درخواست های دانشجویان واقف شدند و دانشجویان نیز با مدیران گروه خود آشناتر شدند.
برخی از دانشجویان حاضر در نشست اظهار داشتند که در دوران اپیدمی کرونا وارد دانشگاه شدند و تا امروز دانشگاه محل تحصیل خود را ندیده اند و مستقیما با مسئولین دانشگاه صحبت نداشتند و از برگزاری این نسشت ابراز خرسندی داشتند.
گفتنی است؛ این جلسات برای دانشجویان تمامی گروه ه‍ای آموزشی در طول نیمسال پاییز برگزار خواهد شد تا دانشجویان فرصت مطالبه خواسته ها و ارائه نظرات و پیشنهادات خود را داشتند باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر