آموزش
1400/6/22 دوشنبه
کسب رتبه اول دانشگاه پیام نور استان تهران در ارائه خدمات دانشجویی در کشور
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران از کسب رتبه اول استان در زمینه ارائه خدمات دانشجویی در بین دانشگاه های پیام نور سراسر کشور خبر داد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر غلامرضا بخشی خانیکی با اعلام این خبر اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان تهران با ۱۸ مرکز و واحد بیشترین جمعیت دانشجویی را در کشور دارد و بر اساس جدیدترین شاخص ها و آمار ذکر شده این استان رتبه برتر را در زمینه ارئه خدمات دانشجویی بدست آورد.
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران ضمن تقدیر از معاونت آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجوی و اداره فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی استان ادامه داد: بخش فرهنگی و دانشجویی استان تهران نقش مهمی در ارائه خدمات دانشجویی از جمله هموار کردن مسیر دریافت وام‌ شهریه دانشجویان دارد که با توجه به تعداد زیاد دانشجویان و همچنین وضعیت کرونایی حاکم بر کشور این مهم توسط استان تهران کسب شد.
وی در بخش دیگر سخنان خود به تولیدات دانشجویی در استان اشاره کرد و گفت: دانشجویان استان در حوزه تهیه و تولید محتوا در جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... نیز در چند سال اخیر فعالیت ها و نتایج خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند جز ده استان برتر (رتبه هشتم) در بخش تولیدات دانشجویی قرار بگیرند.
لازم به ذکر است رتبه بندی استان های فعال و برتر بخش دانشجویی هر ساله توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ارائه می شود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر